Kliniky ve zdraví: Jak jednoduše získávat nové klienty pomocí efektivní prezentace

Kliniky ve zdraví: Jak jednoduše získávat nové klienty pomocí efektivní prezentace

Oct 17, 2024

Oct 17, 2024

Rozumíme vám, v segmentu zdraví je těžší a těžší získávat nové klienty. Zejména kvůli:

  • Silné konkurenci, která dobře komunikuje v digitálním prostoru,

  • Nedůvěra klientů (špatné zkušenosti, nedostatek ověřených výsledků – recenze, fotky před a po),

  • Nedostatečné odlišení (bez unikátní přidané hodnoty)

  • Závislost zejména na doporučení,

  • Nedostatečný marketing na sociálních sítích a internetu,

  • Atd.

Víme to, protože tyto problémy klinikám řešíme.

🦷 Například takto:

  1. Zubní klinika chtěla získávat nové klienty, proto:

Krok 1: Vybrat 1 službu, kterou chcete primárně prodávat.
Krok 2: Popsat její hlavní výhody pro cílového klienta (reference, přínosy)

Neboli 4P (produkt, cena, místo a propagace) + 3, případně (lidé, procesy, fyzické prostředí).

👉🏼 Krok 3: Vytvořit strategii zaměřenou na co nejvyšší návratnost investice (ROI) do našich služeb.

  1. Naše prodejní strategie

Na základě:

  • Výhod a přínosů vaší služby (USP)

  • Definovaného positioningu vaší kliniky (značky)

vytvoříme reklamní unikátní kreativy (fotografie, grafiky a videa), které zasponzorujeme na příslušných kanálech – Facebook, Instagram, či TikTok.

Tyto reklamy odkazují na vaší nabídku na dočasném webu (přistávací stránka, landing page), kde získáme kontaktní údaje na kvalitního potenciálního zákazníka (LEAD).

Takto to vypadá:
1️⃣ Zaujmeme pozornost cílového klienta pomocí placené reklamy

Smysl tohoto kroku je, aby nám zaujal a vyselektoval lidi, kteří jsou relevantní. Například v tomto případě muži 35-50 let (viz. figurant na fotografii).

Na toto téma (kreativy) jsem napsal kompletní článek, zde.

2️⃣ Tvorba kvalitní landing page (přistávací stránky)

Pro efektivní strukturu webové stránky máme jasné rozložení, aby konvertovala (získávala kontakty). Jsou ale 4 základní sekce:

  1. Nastínit bolest, problém

  2. Ukázat pochopení

  3. Dát jasné řešení a výhody vaší služby/produktu

  4. Ujištění, že funguje (reference, autority, portfolio před a po)

Výsledky pro kliniku?😎

  • Získávání potenciálních zákazníků (kontaktů) od 60 Kč/jeden.

  • Šíření povědomí o vaší klinice.

To znamená, že díky poměrně malé investice (s porovnáním s výsledkem) jste schopni získávat nové zákazníky např. od 200-400 Kč za zákazníka. V porovnání s hodnotou služby (např. zubní implantáty, botox) je tato cena neuvěřitelná.

Můžeme pomoci získávat nové klienty i vám?

Zarezervujte si vstupní konzultaci zdarma zde.

Samuel ze Starthere.