Manažeři ve zdraví: Jak začal Jan Šrámek adekvátně reprezentovat a rozširovat své podnikání v digitálním prostoru (sociální sítě, osobní web, mailing).

Manažeři ve zdraví: Jak začal Jan Šrámek adekvátně reprezentovat a rozširovat své podnikání v digitálním prostoru (sociální sítě, osobní web, mailing).

Nov 29, 2024

Nov 29, 2024

Jan Šrámek je podnikatel a manažer, který chtěl dobře komunikovat na sociálních sítích…

Zejména z toho důvodu, že si začal uvědomovat, že tato komunikace ve škále má obrovský potenciál pro jeho podnikání v prodeji doplňků stravy a jeho koučinku.

Po schůzce s námi věděl, že potřebuje:

  • Jasně definovanou specializaci (expertýzu),

  • Cílovou skupinu,

  • Positioning (jak jej bude cílová skupina vnímat – odlišně),

  • Zpeněžení (vlastní firma, či jiné produkty, služby – např. konzultace).

Dále jsme potřebovali vědět cíle (obchodní a osobní), aby se naše aktivity našemu klientovi dávali smysl.

Na základě toho jsme si udělali průzkum cílové skupiny. Vybrali platformy komunikace. Vytvořili reprezentativní vizuální identitu (packiging) a začali generovat strategický vizuální obsah (short-form).

Před spoluprací.

Jelikož logo vaší osobní značky je váš obličej, udělali jsme portrétní focení v Praze, které:

  • Obsahuje Brand Codes Jana Šrámka směrem k prezentované, profesní expertýze (barvy, styl)

  • Žádané emoce spojené se značkou JŠ (profesionalita, přátelskost, podnikavost)

Po spolupráci.

Dále jsme vytvořili reprezentativní vizuální identitu, která:

  • Podporuje důvěryhodnost,

  • Buduje povědomí,

  • Rezonuje s cílovou skupinou,

  • Odlišuje,

  • Je dobře aplikovatelná klientem (digitální komunikace pomocí e-mailu atd.)

Dále jsme se zaměřili na tvorbu digitálního obsahu pro oslovení nového publika.

Současná obchodní síť byla převážně v e-mailové databázi, což je jeden z hlavních komunikačních kanálů směrem k cílové skupině.

I proto jsme vytvořili reprezentativní web.

A udělali několik produkčních dní, jejichž cíl bylo navýšit vnímanou expertýzu Jana Šrámka jakožto podnikatele a kouče osobního rozvoje.

A taky jako člověka, který žije autentický život v integritě.


Začali jsme budovat značku, která není pouze o prodeji, ale i vztahu se svým obecenstvem.

Což má za následek:

  • Navyšování vnímané hodnoty (ceny),

  • Přilákání nových klientů,

  • Podpoření povědomí a image vaší společnosti.

Budování osobní značky je dlouhodobé uvažování, které se vyplatí.

Zde je rozdíl mezi budování osobní značky a krátkodobých, výkonnostních kampaní.

Vaší značku můžete budovat pomocí nástrojů:

  • Sociální sítě (Linkedin, Instagram, Facebook, YouTube, TikTok)

  • Mailing (pravidelný news-letter a nabídky)

  • Podcasty (hlubší vztahy s experty ve vašem oboru, tak obecenstvem)

  • Osobní web, blog,

  • Off-line svět (konference atd.)


Opět: Vždy záleží na vašich cílech (obchodní, osobní) a tedy i cílové skupině.

Pokud vás zajímá více, zarezervujte si 30 minutový telefonát, kde probereme vaše cíle a růst vaší osobní značky.

Zde: https://calendly.com/samuel-starthere/30min