
Jan Šrámek je podnikatel a manažer, který chtěl dobře komunikovat na sociálních sítích…
Zejména z toho důvodu, že si začal uvědomovat, že tato komunikace ve škále má obrovský potenciál pro jeho podnikání v prodeji doplňků stravy a jeho koučinku.
Po schůzce s námi věděl, že potřebuje:
Jasně definovanou specializaci (expertýzu),
Cílovou skupinu,
Positioning (jak jej bude cílová skupina vnímat – odlišně),
Zpeněžení (vlastní firma, či jiné produkty, služby – např. konzultace).
Dále jsme potřebovali vědět cíle (obchodní a osobní), aby se naše aktivity našemu klientovi dávali smysl.
Na základě toho jsme si udělali průzkum cílové skupiny. Vybrali platformy komunikace. Vytvořili reprezentativní vizuální identitu (packiging) a začali generovat strategický vizuální obsah (short-form).
Před spoluprací.

Jelikož logo vaší osobní značky je váš obličej, udělali jsme portrétní focení v Praze, které:
Obsahuje Brand Codes Jana Šrámka směrem k prezentované, profesní expertýze (barvy, styl)
Žádané emoce spojené se značkou JŠ (profesionalita, přátelskost, podnikavost)
Po spolupráci.

Dále jsme vytvořili reprezentativní vizuální identitu, která:
Podporuje důvěryhodnost,
Buduje povědomí,
Rezonuje s cílovou skupinou,
Odlišuje,
Je dobře aplikovatelná klientem (digitální komunikace pomocí e-mailu atd.)


Dále jsme se zaměřili na tvorbu digitálního obsahu pro oslovení nového publika.
Současná obchodní síť byla převážně v e-mailové databázi, což je jeden z hlavních komunikačních kanálů směrem k cílové skupině.
I proto jsme vytvořili reprezentativní web.

A udělali několik produkčních dní, jejichž cíl bylo navýšit vnímanou expertýzu Jana Šrámka jakožto podnikatele a kouče osobního rozvoje.
A taky jako člověka, který žije autentický život v integritě.

Začali jsme budovat značku, která není pouze o prodeji, ale i vztahu se svým obecenstvem.
Což má za následek:
Navyšování vnímané hodnoty (ceny),
Přilákání nových klientů,
Podpoření povědomí a image vaší společnosti.
Budování osobní značky je dlouhodobé uvažování, které se vyplatí.
Zde je rozdíl mezi budování osobní značky a krátkodobých, výkonnostních kampaní.
Vaší značku můžete budovat pomocí nástrojů:
Sociální sítě (Linkedin, Instagram, Facebook, YouTube, TikTok)
Mailing (pravidelný news-letter a nabídky)
Podcasty (hlubší vztahy s experty ve vašem oboru, tak obecenstvem)
Osobní web, blog,
Off-line svět (konference atd.)

Opět: Vždy záleží na vašich cílech (obchodní, osobní) a tedy i cílové skupině.
Pokud vás zajímá více, zarezervujte si 30 minutový telefonát, kde probereme vaše cíle a růst vaší osobní značky.