
Internet je vaše vizitka, pomocí které vaše zákazníky přitahuje, či odpuzuje.
Vizitka, podle které se v dnešní době rozhoduje až 70% lidí.
A nejlepší na tom je, že to máte z 95% ve vlastních rukou (až na negativní recenze nespokojených klientů – ale to je spíše problém doručování vaší hodnoty, systému).
A proto jsme začali budovat efektivní (prodejní) vizitku cestovní kanceláře SUP Prague, která nabízí sportovní zážitky v centru města.
Komunikační kanály
Odkud k vám chodí noví zákazníci? Kde se pohybují, vyhledávají informace?
Google? Facebook? Instagram? TikTok? WOM (doporučení)? …
V případě SUP Prague se jedná zejména o Google a TripAdvisor (cestovatelská platforma). Zaměřili jsme se tedy o maximální pozitivní recenze na Moje firma, optimalizované SEO (dále SEM). Dále dobré vizuální zpracování nabídky, což se hodí na všechny komunikační kanály.
Ale, to nám nestačilo a chtěli jsme dynamicky růst.

Pokud chcete získávat více referencí, doporučujeme vsadit na reciprocitu. Např. Zde máte voucher na 10% slevu do restaurace na oblíbenou svíčkovou (či jinou hodnotu – doporučení míst atd.). A mohli bychom vás poprosit o napsání 5-ti hvězdičkové recenze na Google/TripAdvisor? Vaše zpětná vazba nám velmi pomůže přilákat nové klienty, či zlepšit naší službu, abyste s námi byli i příště maximálně spokojení.
Vizuální prezentace služby a její výhody
Fotografie služby se vztahují k její strategii. Musíte vědět, jaké výhody (emocionální a racionální, řešení problému a tužeb) přinášíte svým zákazníkům a jaké jsou ty nejsilnější, nejhodnotnější. Na základě toho vypadá i vizuální prezentace vaší služby, areálu.
Filtr, úhly, komparzisté, objekty na fotografiích/videích/grafice atd.
V případě SUP Prague jde o zažít Prahu z jiné perspektivy, v létě.
Proto tady tak vypadají i fotografie – syté, zábavné, zajímavé. Vyvolávající touhu cílových zákazníků (turistů).
Výhoda je např. Získejte fotografii z cest, kterou vám bude každý závidět.

Placená reklama a noví klienti
Ve vyhledávačích Google/Seznam jsou 2 druhy návštěvnosti:
1. SEO – organická návštěvnost (lidé na vašem webu získávají relevantní informace)
2. SEM – placená návštěvnost (platíte za zobrazení podle klíčových slov, které zákazníci vyhledávají)
V SUP Prague pracujeme na obojím. SEO pomocí hodnotných, blog-ových příspěvků na webu supprague.com, tak platíme Googlu za reklamu na klíčová slova (průzkum si děláme osobně, kdy se ptáme, co vyhledávají) odkazující na nabídku (landing page) – i s produktem zdarma (e-book), který nám získává potenciální zákazníky.
Výhoda je, že má SUP Prague dobrou kvalitu služby (která se vytvořila maximálním zaměřením na zákazníka), což se odráží na 5-ti hvězdičkových hodnoceních (na všech portálech jich má přes 500).

Rozšiřte a škálujte vaše podnikání pomocí Facebooku, Instagramu a TikToku
Na Google jsou zejména 2 druhy cílových segmentu trhu (viditelné na pyramidě dole).
3% hledá řešení problému/touhy (Paddleboarding v Praze) – Dobré SEO a SEM (PPC specialisté, ahoj!)
17% vyhledávající informace (Můžu pádlovat v Praze, kde?) – Taktéž.
20% si uvědomuje, že chtějí něco v Praze zažít, ale ještě to neřeší – Facebook, Instagram a TikTok (Meta Ads, TikTok)
60% si neuvědomuje, že si můžou vytvořit unikátní vzpomínky s přáteli, či kolegy v létě v centru Prahy – Facebook, Instagram a TikTok (Meta)

Proto jsme vytvořili konverzní funnel na Facebooku/Instagramu odkazující na landing page naší nabídky (Skupinové pádlování).
Takto to vypadalo:
1️⃣ Reklamní video, kreativa (odkazující na nabídku na webu)
1 k vidění zde https://www.instagram.com/reel/CivExdvoacq/
2 k vidění zde https://www.instagram.com/reel/Cen67exIo3M/
PS. Obě video-reklamy na službu získaly přes 10 000 zhlédnutí (zdarma).

1️⃣ Přistávací stránka (landing page) s nabídkou
Od-komunikování výhod služby a možnost rezervace, či kontaktu (zákazník, či potenciální zákazník).

Cena za výsledek (rezervace služby pro skupinu) se pohybovala kolem 500,- Kč.
Avšak, průměrná hodnota objednávky byla až 20x vyšší vůči ceně za konverzi. Plus jsme budovali povědomí a image naší služby SUP Prague do budoucna.
ROI těchto aktivit bylo nadprůměrné.
Výsledky?🏄🏻♂️
Přes 5 000 klientů (cca. 1 000 za sezónu)
Spolupráce s AppleTV
a další.
Chcete získávat nové klienty do vašeho sportovního areálu, či centra?
Kontaktujte mě zde: https://calendly.com/samuel-starthere/30min
Samuel ze Starthere.