Sportovní areály, co chtějí přitahovat nové klienty a budovat značku: Jak jsme získali přes 5 000 zákazníků sportovní služby a budujeme značku

Sportovní areály, co chtějí přitahovat nové klienty a budovat značku: Jak jsme získali přes 5 000 zákazníků sportovní služby a budujeme značku

Dec 15, 2024

Dec 15, 2024

Internet je vaše vizitka, pomocí které vaše zákazníky přitahuje, či odpuzuje.

Vizitka, podle které se v dnešní době rozhoduje až 70% lidí.

A nejlepší na tom je, že to máte z 95% ve vlastních rukou (až na negativní recenze nespokojených klientů – ale to je spíše problém doručování vaší hodnoty, systému).

A proto jsme začali budovat efektivní (prodejní) vizitku cestovní kanceláře SUP Prague, která nabízí sportovní zážitky v centru města.

  1. Komunikační kanály

Odkud k vám chodí noví zákazníci? Kde se pohybují, vyhledávají informace?

Google? Facebook? Instagram? TikTok? WOM (doporučení)? …

V případě SUP Prague se jedná zejména o Google a TripAdvisor (cestovatelská platforma). Zaměřili jsme se tedy o maximální pozitivní recenze na Moje firma, optimalizované SEO (dále SEM). Dále dobré vizuální zpracování nabídky, což se hodí na všechny komunikační kanály.

Ale, to nám nestačilo a chtěli jsme dynamicky růst.

Recenze, Google

Pokud chcete získávat více referencí, doporučujeme vsadit na reciprocitu. Např. Zde máte voucher na 10% slevu do restaurace na oblíbenou svíčkovou (či jinou hodnotu – doporučení míst atd.). A mohli bychom vás poprosit o napsání 5-ti hvězdičkové recenze na Google/TripAdvisor? Vaše zpětná vazba nám velmi pomůže přilákat nové klienty, či zlepšit naší službu, abyste s námi byli i příště maximálně spokojení.

  1. Vizuální prezentace služby a její výhody

Fotografie služby se vztahují k její strategii. Musíte vědět, jaké výhody (emocionální a racionální, řešení problému a tužeb) přinášíte svým zákazníkům a jaké jsou ty nejsilnější, nejhodnotnější. Na základě toho vypadá i vizuální prezentace vaší služby, areálu.

Filtr, úhly, komparzisté, objekty na fotografiích/videích/grafice atd.

V případě SUP Prague jde o zažít Prahu z jiné perspektivy, v létě.

Proto tady tak vypadají i fotografie – syté, zábavné, zajímavé. Vyvolávající touhu cílových zákazníků (turistů).

Výhoda je např.
Získejte fotografii z cest, kterou vám bude každý závidět.

  1. Placená reklama a noví klienti

Ve vyhledávačích Google/Seznam jsou 2 druhy návštěvnosti:

1. SEO – organická návštěvnost (lidé na vašem webu získávají relevantní informace)
2. SEM – placená návštěvnost (platíte za zobrazení podle klíčových slov, které zákazníci vyhledávají)

V SUP Prague pracujeme na obojím. SEO pomocí hodnotných, blog-ových příspěvků na webu supprague.com, tak platíme Googlu za reklamu na klíčová slova (průzkum si děláme osobně, kdy se ptáme, co vyhledávají) odkazující na nabídku (landing page) – i s produktem zdarma (e-book), který nám získává potenciální zákazníky.

Výhoda je, že má SUP Prague dobrou kvalitu služby (která se vytvořila maximálním zaměřením na zákazníka), což se odráží na 5-ti hvězdičkových hodnoceních (na všech portálech jich má přes 500).

  1. Rozšiřte a škálujte vaše podnikání pomocí Facebooku, Instagramu a TikToku

Na Google jsou zejména 2 druhy cílových segmentu trhu (viditelné na pyramidě dole).

  • 3% hledá řešení problému/touhy (Paddleboarding v Praze) – Dobré SEO a SEM (PPC specialisté, ahoj!)

  • 17% vyhledávající informace (Můžu pádlovat v Praze, kde?) – Taktéž.

  • 20% si uvědomuje, že chtějí něco v Praze zažít, ale ještě to neřeší – Facebook, Instagram a TikTok (Meta Ads, TikTok)

  • 60% si neuvědomuje, že si můžou vytvořit unikátní vzpomínky s přáteli, či kolegy v létě v centru Prahy –  Facebook, Instagram a TikTok (Meta)

Proto jsme vytvořili konverzní funnel na Facebooku/Instagramu odkazující na landing page naší nabídky (Skupinové pádlování).

Takto to vypadalo:

1️⃣ Reklamní video, kreativa (odkazující na nabídku na webu)

1 k vidění zde https://www.instagram.com/reel/CivExdvoacq/
2 k vidění zde https://www.instagram.com/reel/Cen67exIo3M/

PS. Obě video-reklamy na službu získaly přes 10 000 zhlédnutí (zdarma).


1️⃣ Přistávací stránka (landing page) s nabídkou

Od-komunikování výhod služby a možnost rezervace, či kontaktu (zákazník, či potenciální zákazník).


Cena za výsledek (rezervace služby pro skupinu) se pohybovala kolem 500,- Kč.

Avšak, průměrná hodnota objednávky byla 20x vyšší vůči ceně za konverzi. Plus jsme budovali povědomí a image naší služby SUP Prague do budoucna.

ROI těchto aktivit bylo nadprůměrné.

Výsledky?🏄🏻‍♂️

  • Přes 5 000 klientů (cca. 1 000 za sezónu)

  • Spolupráce s AppleTV

  • a další.

Chcete získávat nové klienty do vašeho sportovního areálu, či centra?

Kontaktujte mě zde: https://calendly.com/samuel-starthere/30min

Samuel ze Starthere.