Jak vyrůst z 0 na 2 000 sledujících za 1 měsíc a získat partnerství

Jak vyrůst z 0 na 2 000 sledujících za 1 měsíc a získat partnerství

Dec 15, 2024

Dec 15, 2024

Start. profilu

Jmenuji se Samuel Peška a jsem mistr České republiky v Paddle-boardingu (SUP).

Uvědomil jsem si, že kvůli tomu, že jsem z malého sportu (v Čechách s nižším ekonomickým potenciálem), musím o sobě dávat vědět. Prodávat svůj sport tím, že ho budu prezentovat a komunikovat jak jeho výhody, tak životní styl, který mi poskytuje.

Miluju sport, soutěžení a zdravý životní styl kolem něj. Rychlost, vytrvalost, výsledky.

A proto jsem nechtěl pouze přidávat příspěvky bez růstové strategie.

Chtěl jsem růst, a rychle.

Tři + 1 pilíře osobní značky na Instagramu

Začal jsem se třemi pilíři osobní značky na Instagramu:

  1. Expertýza (co umím, co můžu předávat a učit).

  2. Cílová skupina (lidi, co budou z mé expertýzy benefitovat – inspirovat se, chápat její problémy, potřeby, sny).

  3. Positioning (jak mě lidé budou unikátně vnímat).

+ Monetizace (zpeněžení, či jiný cíl budování osobní značky).

Případ – 1 000 sledujících během 10 příspěvků z nuly.

Rozšiřování dosahu a růst

  • Vybral jsem si atraktivní téma cvičení (fitness, posilování).

  • Našel jsem si 10–20 atraktivních tvůrců v České republice i ve světě.

  • Vytvořil si tabulku List inspirace (Reference).

  • Sledoval, co funguje u konkurence – jaká témata, jaké hooks, jaké formáty (Reels/statiky/carousels).

Strategie tvorby obsahu

  • Vsadil jsem na krátká videa.

  • Vše zaznamenával do tabulky a vytvářel scénáře Reels atraktivních pro cílovou skupinu, kterou můžu přitáhnout do paddleboardingu (uživatelé Instagramu, kteří mají rádi zdravý životní styl, biohacking, cestování, péči o mentální zdraví).

  • Vytvořil jsem různé druhy témat:

    1. Expertní (zejména o paddleboardingu).

    2. Trendy/životní styl (rozšíření cílové skupiny).


Budování vizuální identity

  • Udělal si paletu (mood board) a vytvořil Instagramový účet s jasným benefitem.

  • Profilovka: Obličej, brand prvky (modrá barva, kudrnaté vlasy).

  • Bio: Odemkni se mnou tvůj potenciál těla a mysli.

  • Výběry: Tělo, mysl, život, SUP (předávání informací ze života).

  • Vizuální styl: Barevnost, hravost spojená s tradicí (Times New Roman font s menšími mezerami, lehce zrnitý filtr).

Struktura Reels

Obsah tvořil podle referencí a úspěšných struktur Reels:

  1. Hook (zaujetí) během 3 sekund.

  2. Obsah (udržení pozornosti – touha, zájem).

  3. CTA (kam to směřovat).

Natáčení a střih videí

  • Točil záměrně svůj život (esteticky) – doplňkové záběry (B-rolls) ze cvičení, pádlování, cestování atd.

  • Doporučení: Natáčet záběry svého života z různých období, hodí se při budování osobního brandu.

  • Stříhám v Premiere Pro, grafiku dělám v Illustratoru, umím i After Effects. Na začátek ale stačí CapCut s dobrou strategií.

Testování digitálního obsahu

  • Videa jsem testoval na TikToku (má velký potenciál růstu).

  • První video (jak nabrat svaly) mělo více než 10 tisíc zhlédnutí – ihned mi napsali 2 lidé o možnosti tréninku, koučinku.

  • Vize: Popularizovat paddleboarding a růst osobní značky ve sportu a zdraví.

V tomto případě doporučuji být co nejkonzistentnější na TikToku (cca. 20 dní) a následně začít být každodenně konzistentní na Instagramu – PROTOŽE OBSAH MÁTE OZKOUŠENÝ A HLAVNĚ PŘEDTOČENÝ, za což vás Instagram pěkně odmění.

I kvůli tomu můj profil vystřelil a mám cca. 5 videí, které mají více jak 200 tis. zhlédnutí

Spolupráce a partnerství

Určil si, jaká partnerství bych chtěl.

Vybral si BrainMarket a vytvořil video na téma suplement kreatin.

Video mělo 205 000 zhlédnutí a BrainMarket mě oslovil ke spolupráci (měsíční budget na nákup a provize z prodeje kódu SAM10).

Získávání leadů (potenciálních zákazníků).

Je běžná praxe prodejních trychtýře, že lidé vám dávají určitou hodnotu zdarma (např. e-book, videa, průvodce atd. – jako v obchodě), aby získali váš kontakt (e-mail, telefon), ale hlavně, aby si s vámi začali budovat větší důvěru.

Udělal jsem svůj lead-magnet na průvodce suplementů (pdf.), ale pouze pro zkoušku pro svoje další klienty (co funguje a co nikoli) a získal jsem přes 100 e-mailových adres do mého účtu na Eco-mail.

Offline aktivity!!!⚡️

Porganizoval komunitní běhy v Praze – offline setkání jsou klíčová pro pochopení cílové skupiny.

Pozvánka na běhy v centru Prahy vidělo přes 100 tisíc lidí, zareagovalo přes 200 (zprávy, komentáře s CTA „Běh“).

Zde: https://www.instagram.com/reel/C1FRTWELFnE/

Výsledky a další cíle 🔥

  • V létě jsem se stal mistrem ČR v SUP (Paddleboardingu) 2024.

  • Snídaně s Novou si mě pozvala do vysílání, kde jsem propagoval svůj sport.

  • Aktuálně mám s mojí osobní značkou větší cíle – orientovat se více ve své cílové skupině a v jasných tématech, které rezonují se správnými lidmi směrem k mým cílům se SUP Prague/Sport a Starthere.

Případně, záznam zde :) : https://tv.nova.cz/porad/snidane/video-bonus/120253-video-mistr-cr-v-paddleboardingu-radi-je-to-nejlepsi-sport-pro-dlouhy-zivot

⭐️ Dlouhodobá hodnota osobního brandu sportovce – Star.

  • Osobní brand je největší aktivum sportovce:

    • Spolupráce (partnerství, sponzoring).

    • Příjmy (produkty, služby, merch).

    • Networking (poznávání nových lidí, inspirace)

    • Dopad (inspirace společnosti)

    • Budoucnost (po kariéře).

Co si odnést?

„Sportovec není hodnotný a populární pouze kvůli jeho zručnosti, ale i díky jeho schopnosti inspirovat k lepšímu životu.“

Současná hodnota sportovce je inspirovat a reprezentovat zemi (proto je stát platí).

Pokud chceš pomoc se svou osobní značkou, nahlédni do mé akademické práce k budování osobní značky sportovce a jeho monetizace, zde: https://is.muni.cz/th/erfax/Renesance_ve_sportu.pdf?info=1;zpet=https:%2F%2Ftheses.cz%2Fvyhledavani%2F%3Fsearch%3DNicholson%26start%3D35

Nebo si objednej nezávaznou konzultaci zde: https://calendly.com/samuel-starthere/30min

Těším se, až ti pomůžu s odpálením mezi hvězdy! Starthere. Star there.

Samuel ze Starthere.